Träning, tävling och kalas för kusin Mathias!

Söndag idag och jag är frisk! Först var det tävling i Lomma, seriesim. Det var så himla kul att få simma igen och det gick inte så kasst ändå, jag simmade inte långt över pers jag persade till och med på 50 m fjäril! Och det är ju bra inför jsm. Sen efter det så sa mamma att jag kunde simma med malmö så då blev jag skit glad och då gjorde jag ju det. Jävligt död efter men sjukt kul. Sen åkte mamma nathalie och jag hem till mormor och morfar och fikade:) Kul att träffa mormor och morfar har inte gjort det på et tag. Sen fick man åka hem och göra sig i ordning, för vi skulle till Vellinge och fira kusin Mathias. Fast han föll år i fredes, men Grattis på 17-årsdagen i efterskott <3  Han blev ju såklart glad för tröjan men det var nog för att jag valde den? aja i alla fall, träffade min underbara kusiner och dom andra och såklat lilla fina Ruben :)
Ruben sa mitt namn för första gången, var skit kul att höra att han sa mitt namn :)<3
Ellen blev skit sur när jag kom  hem och berättade och sa " Jaja, ofta att han gjorde" Bara för att hon ville att han skulle säga hennes namn med. Det är bra med ett kort namn! Aja nu ska jag sova för det är morgonträning imorgon.
Ha det bra, Puss!
 




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0