Träning, skola och med Alex och Ruben till babysim <3

Började idag med morgonträning. Trött som in i men det var lika kul som jag jag var trött. Fick ju träffa Joy igen som jag inte har träffat på 1 vecka. Sen har ju lilla amanda blivit sjuk nu, krya på dig! Så typiskt att först var jag sjuk förra veckan sen blir amanda sjuk denna veckan :( Men i alla fall, sen stack jag till skolan, kul att träffa alla igen. Sen var jag lite busig och stack ifrån skolan och tittade på Ruben när han simmade babysim. Så himla gullig! Han bara dök under vattnet, med flit och var jätte glad när han kom upp igen. Han är finast, kan inte fatta att det går och bli så fin. Men med underbara föräldrar så är det inte konstigt. Ja och jag älskar honom mest ♥
Sen när jag kom hem somnade jag, sov från 14-17. Var jätte skönt. Sen skulle man äta och sen fick man åka till träningen igen. Lika kul då, simmade sprint pass och dog som fan. Sen berättade Robban för oss idag att han skulle sluta och han gör det efter jsm, och vi har ingen annan tränare så vi får väl se hur dom löser detta :(
Sen när jag kom hem åt jag, sen somnade jag direkt!
 
Ha det fint puss!




Finast!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja så typiskt nu hinner inte vi träffas innan du drar! :'( Men lycka till min lilla älskling. Bloggen har blivit super fin.. :)

2009-01-28 @ 13:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0