The worlds greatest!

Sitter just nu på mitt rum med ellen och emma och läser bloggar och tittar på bilddagboken. Vi kom ju översens om att den finaste bloggen var Min Ruben och hans mammas blogg <3  Har inte mycket att skriva om idag eftersom jag har åkt bil nästan hela dagen. Men men var i alla fall på badet och simmade in, träffade världens bästa vilma<3<3<3  Imorgon simmar jag 100 ry, hoppas det går bra fast än jag varit sjuk! Aja nu ska jag väl titta tv eller något.

Har förstås en sak till att säga! 
Isabell Stacey, the worlds greatest <33

Ha det bra puss !


Kommentarer
Postat av: Stacey<3

JAG ÄLSKAR DIG IDA!<3

2009-01-28 @ 21:25:13
URL: http://isabelstacey.weebly.com
Postat av: Alex

Jag har på riktigt världens finaste kusin!!! Du är bäst i världen och hur kan en människa vara så snäll som du?!

Pussar i miljoner!

2009-01-29 @ 20:41:34
URL: http://rubensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0