Fortfarande sjuk!

Jaha då är man fortfarande sjuk:( Men hoppas på att det blir bättre imorgon. Ska i alla fall dricka någon konstig sak som mamma fick av sin pappa när hon var liten när hon var sjuk. De säger att man blir frisk, så jag hoppas på att jag också blir det då:) Jag skrivir inte så mycket på min blogg men från och med på måndag ska jag skriva varje dag!
Sen får man ju säga grattis till min kusin som fyller 17 år, grattis Mathias :D <3
Jaja ska väl lägga mig och vila så att jag blir frisk så att jag kani alla fall simma seriesim på söndag och träffa underbara släkten när vi firar Mathias :)<3

Ha det bra, Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min fina kusin! Nu har jag läst ;)

Fint du skrev om Rubens födelsedag! Du är väldens bästa låtsas kusin! Pusssas<3

2009-01-26 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0