I linköping hos bästis och stackars kusin

Är i Linköping hos bästis :) <3 Men mindre kul är att vi tränade i 3 timmar imorse och jag är lite sjuk....  Lite förkyld och lite ont i halsen så det blev ingen simning för mig på eftermiddagen så jag får se hur det blir imorn..  Tycker synd om kusin alex eftersom hon tycker om alla hjärtans dag och inte fick något så nästa år så ska jag ge henne något fin så hon får världens bästa dag eftersom hon tycker om den, älskar dig kusin <3  Men ska gå nu för Vilmis kommer hem från simningen nu.
Ha det bra, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förtjänar jag verkligen en kusin som dig? Älskar dig också, du är på riktigt bäst i världen! Pussar i massor!

2009-02-19 @ 20:57:46
Postat av: Anonym

mycket uppdatering här va? (;

2009-04-07 @ 15:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0