BÄSTIS HÄR !

Ja nu är den bästa Vilma här:)<3   Vi har skit kul, som vanligt !  Vi har tittat samma film 3 gngr på en dag, lika bra varje gång :) Tävling i malmö ju, det har väl gått sådär!  Men jag har 100 ry imorn och vilma 400 me, då jäklar ska det gå undan i bassängen :) Och lilla Rubis är fortfarande sjuk, så synd om honom :'( Och ruben pappa är med sjuk :( Alex har i alla fall klarat sig :) Men Ruben och andreas får krya på sig <3 Och sen har jag köpt en undervattenskamera så jag ska fotta Ruben under vattnet på babysimmet :) Men nu ska jag och Vilma titta vidare på filmen;)
Ha det bra, Puss!

Kommentarer
Postat av: Andy

Tack så mycket! Det ska jag göra och ska bli kul att se bilderna ni ska ta med kameran!

Kram

2009-02-08 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0